Τι θα κάνω στο σχολείο; | ΔΕ | ΤΡ | ΤΕ | ΠΕ | ΠΑ |
Γράφω ωραία γράμματα | | | | | |
Ακούω τον δάσκαλο ή τη δασκάλα. | | | | | |
Κοιτάζω τον δάσκαλο ή τη δασκάλα όταν μιλάει. | | | | | |
Επαναλαμβάνω τις λέξεις του δασκάλου στο κεφάλι μου. | | | | | |
Σηκώνω το χέρι μου, όταν θέλω να πω κάτι. | | | | | |
Δεν μιλάω όταν μιλάει κάποιος άλλος. | | | | | |
Χρησιμοποιώ ένα χάρακα όταν διαβάζω. | | | | | |
Ακολουθώ με ένα χάρακα, όταν διαβάζει κάποιος άλλος. | | | | | |
Γράφω τεστ/εργασίες στο σημειωματάριο μου. Το δείχνω στον δάσκαλο/ στην δασκάλα. | | | | | |
Σύνολο σταυρούς γι'αυτό που έκανα. | | | | | |
Τι θα κάνω στο σπίτι; | ΔΕ | ΤΡ | ΤΕ | ΠΕ | ΠΑ |
Ελέγχω & γράφω την ορθογραφία μου πριν πάω σχολείο | | | | | |
Αρχίζω το διάβασμα στο σπίτι στις ....η ώρα. | | | | | |
Ετοιμάζω την τσάντα μου για την επόμενη μέρα. | | | | | |
Διαβάζω για το τεστ (που θα έχω αύριο ή σε λίγες μέρες). | | | | | |
Διαβάζω /κάνω τις ασκήσεις | | | | | |
Μαθαίνω & γράφω την ορθογραφία μου. | | | | | |
Αρχίζω το διάβασμα στο σπίτι στις ....η ώρα. | | | | | |
Βάζω τα σωστά βιβλία & τετράδια στην τσάντα μου Το δείχνω στον δάσκαλο/ στην δασκάλα. | | | | | |
Ξύνω τα μολύβια μου. Βάζω τα μολύβια & τη γόμα στην κασετίνα μου. | | | | | |
... μ.μ.: Πάω στο κρεβάτι μου και κλείνω τα φώτα. | | | | | |
Σύνολο σταυρούς γι' αυτό που έκανα. | | | | | |