|
Εξετάσεις - Τεστ |
| Μεγάλα γράμματα στον Η/Υ |
| Υπογραμμισμένες λέξεις κλειδιά |
| ΟΧΙ χειρόγραφο έντυπο |
| Μην βαθμολογείτε ορθ/κά λάθη |
| Παρόμοιο/ίδιο τεστ για προετοιμασία |
| Λιγότερες ασκήσεις |
| Προφορική ορθογραφία |
| Έλεγχος: Καταλαβαίνει τι να κάνει; |
| Αν όχι: Να του διαβάζετε την άσκηση |
|
|
|
Χρόνος & Χώρος |
| Περισσότερο χρόνο στις εξετάσεις |
| Εξέταση σε άλλο χώρο (αν θέλει) |
| Λιγότερες ασκήσεις/διάβασμα (σπίτι) |
| Διαβάζει/ακολουθεί με χάρακα, |
| μονόχρωμο χαρτί ή δάχτυλο |
|
|
|
Εξήγηση |
| Χρήση σημείων στίξης και τόνων |
| (τι σημαίνουν, τι αλλάζει; |
| π.χ. σταματώ, αλλάζει η φωνή μου) |
| Οργάνωση μιας σελίδας/γραφή: |
| - πού πάει η ημ/νία; |
| - χώρο ανάμεσα στις λέξεις |
|
|
|
Ορθογραφία |
| Επαναλαμβάνει κανόνες προφορικά |
| Κανόνες σε καρτελάκια |
| Δάσκαλος υπογραμμίζει τα λάθη |
| (με μπλε στυλό, όχι κόκκινο) |
| Λανθασμένες λέξεις να τις ξαναγράψει |
| τρεις φορές σωστά στο σπίτι |
| Μην βαθμολογείτε όλα τα λάθη |
| Να ξανα(αντι)γράφει την ορθογραφία |
| του λίγη ώρα πριν πάει στο σχολείο |
| Να την κοιτάξει/διορθώσει ο ίδιος |
| πριν να τη δώσει για έλεγχο. |
|
|
|
Οργάνωση |
| Λίστα με λέξεις που δημιουργούν 7n
|
| ορθογραφικό πρόβλημα. |
| a=α a=ο a=ε a=εϊ |
| car wall cat make |
| bar ball hat cake |
| far call had lake |
|
|
|
Μαθήματα στο σπίτι |
Σημειωματάριο:
|
Τεστ: Παρασκευή 11 Απριλίου |
Μαθαίνω: σ.120-145 Μαθ/κά |
Πότε: Πέμπτη, 16.00-17.00 |
--------------------------- |
Μαθήματα για: την Τρίτη |
Διαβάζω:Γλώσσα 146-147, ορθ. |
Κάνω: Μαθηματικά 4,5,8 |
Πότε: Δευτέρα, 17.00-18.00 |
|
| Περιορισμένη ποσότητα για διάβασμα |
| Το παιδί σημειώνει |
| Ο δάσκαλος / η δασκάλα ελέγχει |
|
|
|
Προσωπικό πρόγραμμα επιβραβεύσεως |
| Επιβράβευση θετικής συμπεριφοράς |
| Συνείδηση της αρνητικής συμπεριφοράς |
| Επίδειξη επιθυμητής συμπεριφοράς |
|
|
|
Μαθήματα |
| Λογική δομή |
| Εξήγηση κανόνων της τάξης: π.χ. |
| δεν μιλάμε όταν μιλάει η δασκάλα, |
| σηκώνουμε το χέρι πριν μιλήσουμε |
|
|
|
Επιβράβευση |
| Θετική συμπεριφορά |
| "Μπράβο στην προσπάθειά σου" |
| (και ας μην έκανε την άσκηση |
| σωστά) |
| Μην βαθμολογείτε τα ορθογραφικά |
| λάθη, μόνο να τα υπογραμμίζετε |
| Δώστε σημασία στο περιεχόμενο |
|
|
|
Συνεργασία (γονείς & εκπαιδευτικοί) |
| Αναφορά συμπεριφορά του παιδιού |
| στην τάξη/στο σπίτι (διαφορετική;) |
| Εξήγηση επιθυμητής συμπεριφοράς |
| στο παιδί |
| Επανάληψη επιθυμητής συμπερι- |
| φοράς το πρωϊ, πριν πάει στο |
| σχολείο |
| Γονείς ελέγχουν τα μαθήματα |
|
|